
Realizacja zamówień
Wysyłka zamówionego towaru następuje w ciągu 1 – 3 dni roboczych w zależności czy towar znajduje się na magazynie sklepowym.
W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.Zamówienia towarów o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie, Klient otrzyma stosowną informację oraz zostanie poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.Zamówienia towarów o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
- Czas realizacji zamówień z opcją „za pobraniem” liczy się od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
- Czas realizacji zamówień z opcją DOTPAY liczy się od pierwszego dnia roboczego po zmianie statusu płatności na "zakończona". Autoryzacja płatności w tym systemie trwa zazwyczaj od kilku minut do godziny.
- Czas realizacji zamówień z opcją przelew bankowy liczy się od pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Zwroty i wymiany
Jeśli jesteś konsumentem (nie firmą) - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy można odstąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Aby odstąpić od umowy należy wysłać "oświadczenie o odstąpieniu od umowy" (poniżej wzór) np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@airhot.pl. W formularzu należy podać rachunek bankowy na który ma zostać przelana zwracana kwota oraz dołączyć dowód zakupu (paragon). Zwracany towar należy wysłać max 14 dni od złożenia oświadczenia na adres: AIRHOT KOMINKI, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przy zakupach na firmę oraz konsumentowi w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, Klient ma prawo go zareklamować. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@airhot.pl lub drogą pocztową na adres: AIRHOT KOMINKI, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin
Dział obsługi skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej informując na jaki adres ma zostać odesłany towar.